Je account

Je wachtwoord wordt beveiligd en encrypted opgeslagen, het is daarom niet mogelijk om uw wachtwoord terug te halen. Het is wel mogelijk om een nieuw wachtwoord aan te vragen via deze link.
Het is mogelijk om een nieuw wachtwoord aan te vragen via deze link.
Zorg dat je ingelogd bent en ga dan naar "Mijn account, Wijzig profiel" of klik op deze link om je gegevens aan te passen.
Je account blijft voor altijd geldig.
Nee, een account aanmaken is gratis. Je betaalt alleen als je een huisdier wilt plaatsen of op het moment dat je interesse heeft in een huisdier en wilt gaan reageren.
Het is niet mogelijk om je account te verwijderen. Mocht je toch wensen dat je account inactief gemaakt wordt kan je een email sturen naar info@herplaatsen-huisdieren.nl
Mocht het niet mogelijk zijn om in te loggen en je krijgt geen foutmelding in het scherm te zien, probeer dan de cookies te verwijderen.

    Huisdier aanmelden

Je kan een nieuw huisdier aanmelden bovenin in het menu bij "Mijn aanmeldingen".

Je plaatsing blijft twee maanden geldig, maar het is mogelijk om de aanmelding kosteloos te blijven verlengen indien dit nodig is. Je ontvangt hier vanzelf bericht over 7 dagen voor het aflopen.
Het is mogelijk om je aanmelding opnieuw bovenaan de lijst te krijgen zodat hij weer in de schijnwerper staat. Je kunt dit laten doen tegen een vergoeding van € 2.50 euro en dan zal je plaatsing direct weer bovenaan verschijnen. Je kan deze functie slechts 3 keer gebruiken. Mocht je gebruik willen maken van deze functie dien je dit aan te geven via deze link.
Het is niet mogelijk om je aanmelding te verwijderen. Wel is het mogelijk de status van je aanmelding te veranderen naar Herplaatst zodat er niemand meer kan reageren en/of je gegevens kan inzien. Deze link vind je terug in je emailbox of je kan deze vinden bij "Mijn aanmeldingen, Geplaatste aanmeldingen" en dan kan je op de knop "Afmelden" klikken.


    Reageren op een huisdier

Mocht je interesse hebben in een huisdier dan kan je klikken op Reageren op huisdier op het profiel van het desbetreffende huisdier. Je dient dan alle vragen te beantwoorden, waardoor er gezien kan worden of er een match is met de verkoper. Mocht je interesse in meerdere huisdieren hebben: dit systeem herkent automatisch of je de gegevens al eens eerder ingevoerd heeft en laat direct de juiste gegevens zien zodat je deze niet elke keer opnieuw hoeft in te voeren.
Je hoeft slechts één keer te betalen per huisdier waar je op wilt reageren. Zolang het huisdier niet herplaatst is, kan het gebeuren dat je op een later tijdstip alsnog de beste match heeft, geef het daarom niet direct op.
Het kan zijn dat je niet geselecteerd bent door de huidige eigenaar. Zolang het huisdier niet herplaatst is, kan het gebeuren dat u op een later tijdstip alsnog geselecteerd wordt als er toch geen match blijkt te zijn met de eerste keus. Mocht het zijn dat de je niet geselecteerd bent, kan het zijn dat je toch kans maakt bij een andere eigenaar. Helaas is het niet mogelijk om je geld terug te krijgen mocht je niet geselecteerd worden.

    Email ontvangen

Geen paniek, dit is een standaard instelling van uw email programma zoals Microsoft Outlook of Outlook Express.
Dit is heel makkelijk op te lossen met 2 stappen.

1. Bovenaan het bericht ziet u de melding "Klik hier om afbeeldingen te downloaden. Om uw privacy te beschermen, zijn enkele afbeeldingen in dit bericht niet automatisch gedownload.". Klik hier op met je linkermuisknop en druk dan op "Afzender toevoegen aan de lijst met veilige afzenders."



2. Er verschijnt dan een volgende venster, en druk dan alleen op "OK" en klaar. Vanaf nu worden bij alle mailtjes van Herplaatsing-Huisdieren.nl de plaatjes vanzelf gedownload.



Als je het goed gedaan hebt, zie je zoals onderstaande printscreen.


 Heb je toch nog vragen kunt u ons altijd bereiken via deze pagina.